CONSUMENTENRUBRIEK – In deze aflevering van ‘Koning Klant in Hoorn’ kijken we naar de klantvriendelijkheid en service in Hoornse winkels tijdens de Sinterklaasdrukte. Hoe bent u geholpen tijdens uw Sinterklaas-aankopen? Welke zaken geven goede service en waar voor uw geld? Of wordt het de volgende keer toch via internet inkopen doen…?
Werd u netjes en goed geholpen in de speelgoedwinkels? Of werd u afgesnauwd door het personeel? Kreeg u geen of slechte service? Waarom bent u tevreden over een bepaalde winkel en waarom zal u nooit iets via internet kopen?
Sinterklaas-feest te duur?
Wat vind u van de prijzen? Is het Sinterklaas-feest te duur geworden? Zijn spelcomputers van honderden Euro’s nodig of is het juist leuk om kleine kadootjes te kopen en er mooie surprises van te maken?
Waar winkelt u in Hoorn prettig?
Waar in Hoorn winkelde u prettig? Huesmolen, binnenstad, Betje Wolffplein? Of haalt u als inwoner van Hoorn buiten de stad uw Sinterklaas-aankopen? Welk deel van Hoorn is het meest sfeervol aangekleed en verlicht? Welke suggesties heeft u voor ondernemers of gemeentebestuur in Hoorn?
(Sinterklaas)ervaringen
Dus: Heeft u een hele goede of juist een hele slechte (Sinterklaas)ervaring met een onderneming in Hoorn, Zwaag of Blokker? Meld het dan aan/op HoornGids.nl. U kunt uw reactie mailen naar redactie@HoornGids.nl of plaatsen onder dit bericht. Let wel: Als wij het vermoeden hebben dat uw commentaar niet onafhankelijk is (Bv. U wilt uw neefje die net een winkeltje startte een beetje steunen…), dan wordt uw reactie niet geplaatst danwel verwijderd! En over deze beslissingen gaan wij niet in discussie. Verder willen wij dat u alles netjes verwoord, dus niet schelden op een ondernemer of een zaak helemaal zwart maken.
Meld uw ervaringen over Hoornse ondernemingen en gun goede ondernemers zo nog meer klanten. Of geef anderen de kans te leren van hun fouten. Laten we elkaar in Hoorn tot tevreden consumenten en tevreden ondernemers maken.
Noem het een pluim of een klacht. Noem het een koude of warme douche. Maar motiveer in ieder geval uw ervaringen als consument en deel ze met de lezers van HoornGids.nl
Mail uw consu-ervaringen nu naar redactie@hoorngids.nl of plaats hier onder.