Stefan Kraft van Ermel wordt per heden citymarketeer van Hoorn Marketing en haar merk “Ik Hou van Hoorn”. Hoorn Marketing is per 2 juni de nieuwe marketingorganisatie van de regio Hoorn en komt voort uit lokale ondernemers en de gemeente Hoorn.
Kraft van Ermel heeft de afgelopen 15 jaar ervaring opgedaan als directeur en ondernemer bij onder meer Bilderberg Hotels en de Questionmark Groep en zijn huidige bedrijf Comeback business & sports wat hij samen met Kevin van Leen heeft opgezet.
Kraft van Ermel: ”De positionering van de stad heeft al heel lang mijn passie. De groeiende aantrekkingskracht van steden voor bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen, vergt in deze tijd een duidelijke en gerichte aanpak. De oprichting van Hoorn Marketing maakt een einde aan versnippering en past helemaal in die lijn. Ik ben trots op onze stad en vind het een enorme eer dat ik de komende jaren de stad Hoorn mag representeren”
Per november zal Kraft van Ermel starten met een kennismakingsronde. Hij wordt tot eind 2018 het gezicht van Hoorn Marketing.
Het doel van Hoorn Marketing is om de komende jaren de bewoners van de regio Hoorn nog meer aan zich te binden. Daarnaast is het van belang om meer toeristen uit binnen- en buitenland aan te trekken en ze langer met plezier in Hoorn te laten verblijven.