19-08-2007
Een duur bureau inhuren om een slogan voor de stad Hoorn te bedenken was eigenlijk niet nodig. Dit laat de VVD-fractie weten in een brief aan B&W. Volgens fractievoorzitter Van Lunteren heeft dit feestjaar al een goede slogan opgeleverd dankzij de Stichting Hoorn 650: ”Hoorn moet je voelen!”…
11-06-2007
B en W hebben het Masterplan Hoofdinfrastructuur Hoorn vastgesteld. Het plan bevat de maatregelen die de komende 10, 15 jaar nodig zijn om te voorkomen dat het verkeer op de hoofdwegen in en rond Hoorn gaat stagneren en dat daardoor de bereikbaarheid van Hoorn in het gedrang komt. Het woord is nu…
11-06-2005
De plannen voor de stationsomgeving worden op nieuwe leest geschoeid. De oorspronkelijke plannen bleken een zo groot financieel tekort op te leveren dat zij daardoor niet haalbaar zijn. Voor het geraamde negatieve exploitatieresultaat van 35 miljoen euro is geen dekking te vinden.
Een duur bureau is inderdaad niet nodig. Het goedkoop klinkende Hoorn moet je voelen volstaat om onze stad representatief op de kaart te zetten. Meteen die prachtig vuilgrijs-met-rode vlag…
Bouwen, bouwen en nog eens bouwen. Dat levert geld op voor de gemeente. Infrastructuur echter, dat kost alleen maar. Maling hebben aan de inwoners van de gemeente heet zoiets. Op naar het volgend pres…
Natuurlijk is er geen geld meer. Dat hebebn ze betaald aan die schreeuwlelij van een Jan Smt, die hier zo nodig zijn zakken moet komen vullen. Voor dat geld waren we al een aardig eind op weg met de s…