04-09-2007
Volgens het recent verschenen BurgerJaarverslag 2006 van de gemeente Hoorn wordt de helft van alle brieven en emails van burgers en instellingen te laat beantwoord. Niet alleen de raadsleden zijn hier ontevreden over, zelfs burgemeester Van Veldhuizen vond dit een slechte zaak. Tijdens een…
08-12-2006
In het Burgerjaarverslag 2005 van de gemeente Hoorn, dat net is uitgekomen, is te lezen dat men op de Nieuwe Steen steeds klantvriendelijker wordt. Zo worden brieven eerder beantwoord en mensen bij balies beter geholpen.
”De gemeente Hoorn wil graag tevreden inwoners, die zich…
Ik hoop dat het een eerlijk rapport is, en de automatische antwoorden van we hebben Uw mail ontvangen en U hoort nog wel ooit iets, die reken ik niet mee, want het echte antwoord duurde wel eens lange…
En het was allemaal zo goed, in het vorige rapport wat hieronder staat was het alleen maar lof, misschien dat de gemeente iemand anders in de maling kan gaan nemen met die schijnonderzoeken.